نفروپاتی فشار خون و برگشت درد، آن را قادر به امتناع دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی فشار خون و برگشت درد، آن را قادر به امتناع دیالیز است

سلام، دکتر. من یک بیمار نفروپاتی فشار خون است. و من کمر درد. من نمی خواهم به دیالیز است. میشه به من کمک کنید؟

این است که از یک بیمار مبتلا به هند است. به اعتقاد من بسیاری از بیماران نفروپاتی فشار خون می خواهید برای جلوگیری از دیالیز به عنوان بیش از حد بسیاری از معایب دیالیز وجود دارد. اما، آن است که قادر برای نفروپاتی فشار خون و بیمار درد را به امتناع از دیالیز؟

نفروپاتی فشار خون ظاهر خواهد شد به عنوان استرس خون بالا کنترل نشده دروغ گفتن دیواره های رگ های خونی کمی به بیت برای چندین سال. این به ما نشان می دهد که کلیه آسیب دیده است. و سپس، آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید از بدن توسط کلیه ها به عنوان ادرار حذف خواهد شد در بدن باقی می ماند. در نتیجه، بیماران درد پشت، پوست خارش، بی اشتهایی و سایر علائم با چنین محیط داخلی وحشتناک است.

از آنجا که دیالیز می تواند به استفراغ و کرامپ عضلانی، عملکرد کلیه کمتر و عوارض جانبی دیگر منجر شود، بسیاری از بیماران ترس از گرفتن دیالیز هستند. بنابراین، آنها می خواهند به قبول یک درمان جایگزین برای دیالیز.

سم از بین بردن درمان.

این می تواند به بیماران کمک به خارج کردن چیزهای ناخواسته از بدن با ادرار، پوست، تعریق و راه های دیگر. مفید برای جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر و برای سرعت بخشیدن به کلیه به تجدید.

سلول های بنیادی.

این خواب بیدار خواهد شد تا سیستم ایمنی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن. در عین حال، توانایی خود بازیابی انسان بهبود خواهد شد. به عنوان یک ماده در واقع، آن را می تواند به بیماران در تمیز کردن مواد غم انگیز و التهاب در کلیه کمک می کند. بنابراین، سلول های کلیوی فعال خواهد شد، و سلول های کلیوی نکروتیک آسیب دیده اما نه به خوبی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، عملکرد کلیه افزایش خواهد یافت.

اگر شما علاقه مند به درمان برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی و کمر درد با فشار خون بالا امتناع دیالیز هستند، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: